پاورپوینت کاربرد تئوری های انگیزش در مدیریت

در این پاورپوینت به بررسی رابطه انگیزش کارکنان با تئوری های مختلف انگیزش و کاربرد این تئوری ها در مدیریت می پردازیم. تئوری های سلسله مراتب مازلو، دو عاملی هرزبرگ، مک کللند، آلدرفر، جذابیت، برابری و هدف گذاری از جمله تئوری های مورد بحث در این مقاله هستند.

کاربرد تئوری های انگیزش در مدیریت

مقدمه
کاربرد تئوری‌های انگیزش در مدیریت به‌ عنوان یک موضوع کلیدی در علم مدیریت مورد توجه قرار گرفته است. این تئوری‌ها را می‌توان به‌ صورت تئوری‌های محتوایی، فرایندی و معاصر دسته‌ بندی کرد. با گسترش فناوری و پیشرفت‌های روز افزون در سازمان‌ها، چالش‌هایی مانند حفظ ثبات و رشد مداوم را با محدودیت‌های مختلفی از جمله حقوق و دستمزد تا تجهیزات و فناوری پیشرفته روبروست. این امر مدیران را به سوالاتی مانند چگونگی حفظ ثبات و پیشرفت همزمان در سازمان‌های خود ترغیب می‌کند.

انگیزش به مجموعه‌ای از نیروها اشاره دارد که فرد را به رفتارهای خاصی ترغیب می‌کند و به درجه‌ای از آمادگی برای تعقیب اهداف طراحی‌ شده در سازمان می‌پردازد. در حوزه انگیزش کارکنان، تعداد زیادی از تئوری‌ها وجود دارد که به‌ عنوان تئوری‌های محتوایی، فرایندی و معاصر شناخته می‌شوند و مدیران می‌توانند با بهره‌گیری از آنها، بهبود روحیه و عملکرد کارکنان را به‌ دست آورند.

فهرست مطالب

  1. مقدمه
  2. تئوری های محتوایی انگیزش
  3. تئوریهای فرایندی انگیزش
  4. تئوریهای معاصر
  5. کاربرد تئوریهای محتوایی در مدیریت
  6. تئوری سلسله مراتب مازلو
  7. تئوری دو عاملی هرزبرگ
  8. تئوری مک کللندو کاربرد آن در مدیریت
  9. تئوری آلدرفر و کاربرد آن در مدیریت
  10. تئوری جذابیت
  11. تئوری برابری و کاربرد مدیریت
  12. تئوری هدف گذاری و کاربرد آن در مدیریت
  13. نتیجه گیری
  14. منابع

پاورپوینت کاربرد تئوری های انگیزش در مدیریت شامل 18 اسلاید و در قالب Powerpoint تدوین شده است.


قیمت : 35,000 تومان

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 18

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


اولین نفر باشید

نظر شما