پرسشنامه کارآفرینی سازمانی چوپانی

پرسشنامه کارآفرینی سازمانی چوپانی، ابزاری استاندارد و جامع برای سنجش میزان کارآفرینی سازمانی است. این پرسشنامه دارای 22 سوال است که 6 مولفه اصلی کارآفرینی سازمانی را مورد بررسی قرار می‌دهد. با استفاده از این پرسشنامه می‌توان سطح کارآفرینی سازمانی را در هر سازمانی ارزیابی کرد و اقدامات لازم برای بهبود آن را انجام داد.

معرفی پرسشنامه کارآفرینی سازمانی

پرسشنامه کارآفرینی سازمانی چوپانی

پرسشنامه کارآفرینی سازمانی چوپانی با دارا بودن 22 سوال، به منظور سنجش عناصر کلیدی کارآفرینی سازمانی طراحی شده است. هدف این پرسشنامه، اندازه‌گیری میزان کارآفرینی سازمانی است که شامل عواملی نظیر نوآوری در محصولات، خدمات و فرآیندها، پیشگامی، ریسک پذیری، خودتجدیدی، و رقابت تهاجمی می‌شود.

این پرسشنامه با توجه به تعداد سوالات و انواع عوامل مورد بررسی، به عنوان یک ابزار قدرتمند در سنجش و ارزیابی سطح کارآفرینی سازمانی به کار می‌رود. با اطلاعاتی که از طریق این پرسشنامه به‌ دست می‌آید، می‌توان تجدید نظر در استراتژی‌ها، بهبودها و اقدامات مرتبط با کارآفرینی سازمانی را انجام داد.

تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه

کارآفرینی سازمانی
پرسشنامه کارآفرینی سازمانی چوپانی

بورگلمن با دیدگاه خود، کارآفرینی سازمانی را به عنوان گسترش حدود سازمان از نظر توانمندی و بهره‌گیری از فرصت‌ها برای تولید داخلی از ترکیبات منابع جدید تعریف می‌کند. او اعتقاد دارد که این فرآیند باعث تغییر ارزش‌ها می‌شود و جوهر کارآفرینی سازمانی را دچار تحول می‌کند. در این چارچوب، کارآفرینان درون سازمان مسئول نوآوری و خلاقیت هستند و به دنبال تبدیل یک ایده به واقعیت سودآور می‌پردازند (ناهید، 1388).

از دیدگاه دیگر، کارآفرینی سازمانی به عنوان یک فرآیند تلقی می‌شود که به وسیله آن، فعالیت‌های سازمان به سمت خلاقیت، نوآوری، مخاطره‌ پذیری و پیشتازی هدایت می‌شود (ناهید، 1388). این تعریف به وضوح نشان می‌دهد که کارآفرینی سازمانی نه تنها یک ویژگی یا خصوصیت است، بلکه یک فرآیند پویا و جاری که در جهت ترقی و تحول سازمان حرکت می‌کند.

تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه

در این پژوهش، اصطلاح کارآفرینی سازمانی به امتیازهایی اشاره دارد که کارکنان با پاسخ به 22 سوال مرتبط با پرسشنامه کارآفرینی سازمانی چوپانی، نظر خود را اعلام می‌کنند.

روایی و پایایی پرسشنامه

پایایی
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد. یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی پرسشنامه کارآفرینی سازمانی چوپانی با محاسبه ی ضریب آلفای کرونباخ …… ( پایایی درون فایل)

روایی
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم (سرمد و همکاران،۱۳۹۰). (روایی درون فایل)

پرسشنامه کارآفرینی درون سازمانی

مشخصات پرسشنامه کارآفرینی سازمانی چوپانی

پرسشنامه استاندارد کارآفرینی سازمانی چوپانی در قالب 15 صفحه ورد بوده و دارای امتیازبندی، مولفه، روایی و پایایی ، مقاله بیس، مدل پرسشنامه، تفسیر و نمره گذاری می باشد.

روایی و پایایی: دارد (پایایی مربوط به هر مولفه مشخص شده است)
تفسیر و نمره گذاری: دارد ( به دو صورت تحلیل با اس پی اس اس و تحلیل بر اساس نمره گذاری)
تعداد سوال: 22 سوال
تعداد مولفه: 6 مولفه
تعاریف عملیاتی و مفهومی پرسشنامه: دارد
مدل پرسشنامه: دارد
مقاله بیس: دارد (از پایگاه معتبر امرالد)
نوع فایل : ورد آفیس WORD
نسخه PDF : دارد
تعداد صفحات: 15
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است


قیمت : 15,000 تومان

فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 15

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


اولین نفر باشید

نظر شما