مقاله قارچ کامبوجا (اکسیر سلامتی از دل تاریخ)

در این مقاله با تاریخچه شگفت‌ انگیز قارچ کامبوجا ، خواص و فواید بی‌ نظیر آن برای سلامتی، از جمله سم‌ زدایی بدن، تقویت سیستم ایمنی و افزایش انرژی آشنا خواهید شد.

قارچ کامبوجا

مقدمه :
قارچ کمبوچا، یک ترکیب متشکل از کشتهای همزیست سلول‌های مخمر از دسته ساکارومایسز (Saccharomyces) و باکتری‌های میله‌ای شکل زیلی نوروم (Xylinorom) است. این قارچ، با توده‌ای تقریباً کرم رنگ و ژله‌ای مانند شکل می‌دهد و به ندرت افرادی به WILD ROSE COLLEGE مراجعه می‌کنند و اطلاعاتی درباره‌ی چای کمبوچا یا «چای قارچ» نمی‌خواهند. به همین دلیل، این فرصت مناسبی است که مجموعه اطلاعات طبی که شامل خواص و منابع این گیاه معجزه‌گر است، تنظیم و به علاقمندان ارائه شود.

اطلاعات اولیه مربوط به کمبوچا نشان‌دهنده قدمت ۲۰۰۰ ساله این گیاه است. بر اساس مدارک موجود، نام این قارچ از نام یک پزشک ژاپنی به نام «کمبو» گرفته شده است. اگرچه کمبوچا نام نوعی قارچ است، اما به عنوان یک نوشیدنی مورد مصرف قرار می‌گیرد. Wild Rose College، یک مرکز پژوهشی است که در شهر کالگری کانادا واقع شده و تحقیقات گسترده‌ای در مورد امراض توسط انواع داروهای گیاهی انجام می‌دهد.

قارچ کمبوچا به عنوان یک نوشیدنی ترکیبی از چای معمولی و شکر است که با استفاده از قارچ کمبوچا تخمیر شده و ساختار شیمیایی آن تغییر می‌کند. تولید فراورده‌های تخمیری در دو مرحله انجام می‌شود: فاز رشد میکرواُرگانیسم‌ها (موجودات ذره‌بینی) و فاز تشکیل فراورده‌ها بوسیله‌ی سلول‌های بالغ که از لحاظ بیوشیمیایی اسیدیته محیط، میزان هوادهی و درجه حرارت مناسب، عمل تخمیر را کنترل می‌کند. اسید گلوکورونیک موجود در این نوشیدنی، برای ساخت پلی‌ساکاریدهای مهمی نظیر ماده اصلی سازنده غضروف و ماده مخاطی و زجاجیه چشم بکار رفته است و وجود آن باعث دفع مواد زائد و سموم از بدن می‌شود.

فهرست مطالب
مقدمه
تاثیرات مصرف
بخش اول
تاریخچه پر بار قارچ کامبوجا
ریشه نام کامبوجا
نتایج تحقیقات علمی
قارچ در مقابل قارچ
بخش دوم
انرژی بیشتر
کامبوجا و هموتراپی
بازیافتن زندگی پر تحرک
با کامبوجا صد ساله شوید:
آیا میخواهید یکصد سال عمر کنید ؟
بخش سوم
چای مفـرح
آیا چای کامبوجا چاق کننده است؟
بخش چهارم
یافتن زندگی دوباره با کامبوجا
فوائد بهداشتی کامبوجا تا چه حدی صحت دارد ؟
جمع شدن آب در بدن
نقرس
ازدیاد مصونیت در مقابل امراض
عقیمی و نازایی
کلیه ها
بیماری Multiple Sclerosis M.S
پروستات
سوریاسیس Psoriasis
اختلالات درخواب
غذایی با فرهنگ اصیل
اسید ، باز PH خنثی
توازن پتانسیل هیدروژن بدن
اسید لاکتیک
گلوکونیک اسید Gluconic وگلوکورونیک اسید Glucuronic Acid درکامبوجا
انواع ویتامین B
طرز تهیه چای کامبوجا
طرز تهیه


قیمت : 35,000 تومان

فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 49

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


اولین نفر باشید

نظر شما