دانلود طرح توجیهی فروشگاه زنجیره ای

طرح توجیهی احداث فروشگاه زنجیره ای نقشه راهی دقیق و کاربردی برای شماست تا با اتکا به اطلاعات و داده‌های ارزشمند، در این مسیر پویا گام بردارید و به اهداف خود دست پیدا کنید.

طرح توجیهی فروشگاه زنجیره ای

خلاصه مدیریتی اجرایی:

شرکت مورد نظر یک شرکت خدماتی است که به مصرف‌کنندگان انواع خدمات را ارائه می‌دهد. محصولات این شرکت از سایر شرکت‌های تولیدکننده کالا تأمین می‌شود یا مستقیماً از کارخانجات مختلف سطح کشور تهیه می‌شوند و با قیمت مناسب و سود کمتر به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شوند. برای راه‌اندازی این شرکت، یک ساختمان بزرگ با زیربنای ۲۵۰ متر مربع برای احداث فروشگاه طراحی شده است که به دفتر مدیریتی، بخش اداری و فروش، انبار و دیگر بخش‌ها تقسیم می‌شود. هدف اصلی این شرکت، ایجاد فروشگاه در نزدیکی مناطقی است که دسترسی آن‌ها به بازار محدود است، همچنین عرضه مستقیم کالا با سود کمتر و ایجاد اشتغال برای افراد محلی است.

این شرکت دارای ۱۰ نفر عضو پرسنل تمام‌وقت است و با رویکردی صحیح در فروش، تأمین به موقع کالا و قیمت مناسب، توانایی جلب اعتماد مصرف‌کنندگان را دارد. درآمد شرکت ممکن است به دلیل رشد خوبی در نتیجه تحویل به موقع کالا و جلب مشتریان به دلیل ارائه روش‌های صحیح فروش افزایش یابد، همچنین ایجاد کار مناسب برای افراد محلی نیز به رشد و توسعه منطقه کمک خواهد کرد. اما باید توجه داشت که تا این شرکت راه‌اندازی نشده است، تضمینی برای درآمد و سود وجود ندارد و همه چیز به فروش و عملکرد شرکت بستگی دارد.

مزایای استفاده از طرح توجیهی فروشگاه زنجیره ای:

  • کاهش ریسک: با داشتن اطلاعات کامل از بازار، رقبا، هزینه‌ها و … ، با اطمینان بیشتری کسب‌ و کارتان را آغاز کنید و از اتلاف سرمایه و زمان خود جلوگیری کنید.
  • افزایش شانس موفقیت: با بهره‌گیری از تجارب و ایده‌ های ارائه شده در این طرح، شانس موفقیت خود را در این کسب‌ و کار پویا چندین برابر افزایش دهید.
  • مدیریت اصولی: با استفاده از برنامه‌ ریزی دقیق و اصولی، فروشگاه خود را به طور موثر مدیریت کرده و به سودآوری مطلوب برسید.

فهرست مطالب:

مقدمه
خلاصه مدیریتی اجرایی
امکانات تأمین مواد و لوازم در محل
میزان سرمایه گذاری
تجزیه و تحلیل بازار
اقتصاد
بررسی رقبا
بررسی روندهای بازار
ساختاربازار
بررسی قیمت
دیدگاه – چشم انداز
دورنمای شرکت – شرح کسب وکار
معرفی شرکت
مأموریت
بر آورد نیروی انسانی مورد نیاز

  • جدول هزینه های مقدماتی طرح
  • جدول نیروی کار و هزینه های پرسنل طرح
  • جدول هزینه های جاری سالیانه طرح
  • جدول سرمایه گذاری های ثابت طرح

محاسبه نرخ بازده سرمایه گذاری
جدول محاسبه سود و زیان طرح
جدول پیشنهادی باز پرداخت تسهیلات بانکی
بر آورد فضای مورد نیاز طرح
برنامه بازاریابی
تحقیق وتحلیل بازار
مشتریان
خدمات پس از فروش و گارانتی

با تهیه طرح توجیهی جامع احداث فروشگاه زنجیره ای، به جمع صاحبان کسب‌ و کارهای موفق و پرسود بپیوندید!


قیمت : 35,000 تومان

فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 23

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


اولین نفر باشید

نظر شما