کتاب آموزش لحیم کاری بردهای الکترونیکی از مبتدی تا حرفه‌ای

در این کتاب اصول و کاربردهای لحیم کاری بردهای الکترونیکی به صورت جامع و کاربردی آموزش داده می‌شود. این کتاب برای علاقمندان به لحیم کاری و افرادی که می‌خواهند مهارت‌های خود را در این زمینه ارتقا دهند، مناسب است.

کتاب آموزش لحیم کاری بردهای الکترونیکی از مبتدی تا حرفه‌ای
کتاب آموزش لحیم کاری بردهای الکترونیکی از مبتدی تا حرفه‌ای

تکنولوژی مونتاژ سطحی (Surface Mount Technology) تأثیر عمیقی بر صنعت الکترونیک گذاشته است و منجر به استفاده از مواد، تکنیک‌ها و فرآیندهای تولید جدید شده است. از زمان نگارش نخستین ویرایش این کتاب، مونتاژ‌های الکترونیکی به اندازه‌ی هرچه کوچکتر و پیچیده‌تر شده‌اند، در حالی که روش لحیم کاری همچنان به عنوان تکنیک اتصال اصلی باقی مانده است.

این کتاب یک راهنمای جامع به روش‌های کنونی لحیم کاری اجزای الکترونیکی به سابسترهای خود است که توسط یکی از پدران بنیان‌گذار این فناوری نوشته شده است. همچنین این کتاب به قرارگیری اجزای الکترونیکی، تکنولوژی پس از CFC برای تمیزکاری پس از لحیم کاری، اصول و روش‌های کنترل کیفیت و بازسازی می‌پردازد. بخش‌های جدید به تکنولوژی Ball-Grid-Array (BGA)، لحیم‌های بدون سرب، فلاکس‌های بدون نیاز به تمیزکاری و مشخصات استاندارد کنونی برای لحیم‌ها و فلاکس‌ها اختصاص داده شده‌اند.

دکتر رودولف اشتراوس بیشتر عمر کاری خود را با یک تولید کننده برجسته لحیم و فلاکس گذرانده است. او مسئول تعدادی از نوآوری‌ها از جمله مفهوم لحیم کاری موج بود و سال‌ها به عنوان مدرس، مشاور و نویسنده فنی فعال بوده است.

کتاب او اصول لحیم کاری و تکنولوژی نصب سطحی را به زبانی ساده و کاربردی و فارغ از اصطلاحات تخصصی توضیح می‌دهد. مخاطب این کتاب افرادی هستند که باید کار لحیم کاری را انجام دهند. همچنین این کتاب برای برنامه‌ریزی استراتژی تولید و تصمیم‌گیری در مورد خرید مواد مصرفی و تجهیزات نیز مفید خواهد بود.

مرجع کاملی برای آموزش از مبتدی تا حرفه ای و برای علاقمندان به اصول لحیم کاری بردهای الکترونیکی. این کتاب در 10 فصل و 389 صفحه تنظیم شده است.

لینک این کتاب در سایت آمازون:

https://www.amazon.com/gp/product/0750635894/qid=1149741878/sr=1-1/ref=sr_1_1/002-1921875-7908039?s=books&v=glance&n=283155

قیمت: 130 دلار (جهت اطلاع)

این کتاب به زیان انگلیسی می باشد.


قیمت : 35,000 تومان

فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات: 389

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


اولین نفر باشید

نظر شما